Klantenservice

Openingstijden

Maandag – Vrijdag

Zaterdag – Zondag

Veelgestelde vragen

Bestellen

U krijgt van ons een aantal e-mails om u op de hoogte te houden van de voortgang van je bestelling. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, krijgt u van ons per e-mail de orderbevestiging. Op het moment dat uw bestelling verzonden wordt, krijg u ook hiervan van ons een e-mail ter bevestiging.

Let op:
U dient de goederen bij aflevering met behulp van uw factuur te controleren op juistheid en/of schade.

De goederen worden voor de deur/op de stoep afgeleverd. U zult er zelf voor moeten zorgen dat de goederen naar binnen of naar de tuin wordt gebracht.

Ook worden de goederen vóór de ingang van campings, vakantieparken etc. afgeleverd. Wij rijden onder geen enkel beding genoemde terreinen op.

  • Thuisbezorging door PostNL pakketdienst
  • Thuisbezorging van grote en/of zware artikelen door Tuyn 10 en/of
  • Thuisbezorging rechtstreeks vanuit de leverancier
  • Thuisbezorging door een verkoop partner
In de e-mailbevestiging die je van ons ontvangt, staat meer uitleg over de bezorgmethode die voor jouw bestelling van toepassing is. Als een bestelling bestaat uit artikelen met verschillende levertijden, dan voegen we de artikelen samen zodat de bestelling in één keer bezorgd kan worden. Momenteel hanteren wij gratis bezorging bij besteding vanaf €150.

Wij streven ernaar alle bestellingen binnen 1 – 14 werkdagen te verzenden. U ontvangt een bevestiging per e-mail als wij uw betaling binnen hebben en zodra uw bestelling verzonden wordt. Bestellingen die worden gedaan rond de feestdagen en/of in het weekend, kunnen een langere levertijd hebben. Het kan echter voorkomen dat verschillende klanten in dezelfde tijdsperiode een bestelling plaatsen waardoor een product alsnog uitverkocht is.

Alle producten van Tuyn 10 hebben een wettelijke garantie van minimaal twee jaar. Dit betekent dat een product bij normaal gebruik de gehele garantieperiode naar behoren moet functioneren.

Garantie op een product vindt vaak plaats in de vorm van reparatie, waar nodig in de vorm van omruiling of vervanging. Ook buiten de garantieperiode staan we graag voor u klaar. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Vereiste: u dient uw factuur te laten zien bij garantie. Bewaar uw factuur goed, deze geldt tevens als aankoopbewijs.

Heeft u schade geconstateerd bij aflevering? Dan dient dit binnen 48 uur aan ons gemeld te worden na ontvangstdatum van bestelling, via een email naar info@tuyn10.nl

Stuur hierbij duidelijke foto’s op van de schade en vermeldt uw ordernummer + factuurnummer.

Bezorgen

We bezorgen in heel Nederland. We werken samen met PostNL. De bezorgmethode is afhankelijk van wat je hebt besteld en de regio waarin je woont:

  • Thuisbezorging door PostNL pakketdienst
  • Thuisbezorging van grote en/of zware artikelen door Tuyn 10 en/of
  • Thuisbezorging rechtstreeks vanuit de leverancier
  • Thuisbezorging door een verkoop partner

In de e-mailbevestiging die je van ons ontvangt, staat meer uitleg over de bezorgmethode die voor jouw bestelling van toepassing is. Als een bestelling bestaat uit artikelen met verschillende levertijden, dan voegen we de artikelen samen zodat de bestelling in één keer bezorgd kan worden.

Bestellingen voor de Waddeneilanden bezorgen we, in verband met de oversteek, later. Hiervoor nemen wij ook contact met u op.

Momenteel hanteren wij gratis bezorging bij besteding vanaf €150.

  • Je ontvangt een Track & Trace-link waarmee je je bestelling kunt volgen.
  • Natuurlijk doen we ons best om bestellingen op tijd te bezorgen, maar soms kan een bezorging door omstandigheden vertraagd zijn.
  • Niemand thuis? Dan geven we je pakket af bij de buren. Of bij een PostNL-locatie in de buurt. We laten natuurlijk een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.
  • PostNL levert ook bij de buren als je niet thuis bent. Je buren tekenen dan voor ontvangst.
  • Pakketpost-artikelen worden nooit op een etage bezorgd.

Wij streven ernaar alle bestellingen binnen 1 – 14 werkdagen te verzenden. U ontvangt een bevestiging per e-mail als wij uw betaling binnen hebben en zodra uw bestelling verzonden wordt. Bestellingen die worden gedaan rond de feestdagen en/of in het weekend, kunnen een langere levertijd hebben. Het kan echter voorkomen dat verschillende klanten in dezelfde tijdsperiode een bestelling plaatsen waardoor een product alsnog uitverkocht is.

Alle producten van Tuyn 10 hebben een wettelijke garantie van minimaal twee jaar. Dit betekent dat een product bij normaal gebruik de gehele garantieperiode naar behoren moet functioneren.

Garantie op een product vindt vaak plaats in de vorm van reparatie, waar nodig in de vorm van omruiling of vervanging. Ook buiten de garantieperiode staan we graag voor u klaar. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Vereiste: u dient uw factuur te laten zien bij garantie. Bewaar uw factuur goed, deze geldt tevens als aankoopbewijs.

Retourneren

Wij doen er alles aan om je via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden binnen 14 dagen na levering. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Retourkosten zijn voor rekening van de klant.

Voor retouraanvragen kunt u mailen naar: info@tuyn10.nl met opgave van reden voor retourneren.
Wanneer wij het product in goede orde en onbeschadigd in ontvangst hebben genomen, zullen wij binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour het verschuldigde bedrag terug storten.

Let op:
U dient de goederen bij aflevering met behulp van uw factuur te controleren op juistheid en/of schade.

De goederen worden voor de deur/op de stoep afgeleverd. U zult er zelf voor moeten zorgen dat de goederen naar binnen of naar de tuin wordt gebracht.

Ook worden de goederen vóór de ingang van campings, vakantieparken etc. afgeleverd. Wij rijden onder geen enkel beding genoemde terreinen op.

Tarieven & betaalmethodes

We willen dat je veilig en met plezier winkelt. Daarom gebruiken we alleen betaalsystemen die qua internettechnologie het meest actueel en vertrouwd zijn. Op deze pagina vind je alle mogelijke betaalwijzen terug, zodat je de betaalmethode kunt kiezen die het beste bij je past.

Veilig betalen
De betalingsgegevens die je doorgeeft om de feitelijke betaling te verrichten, zijn volledig afgeschermd en kunnen niet door Tuyn10.nl worden gelezen of anderszins worden achterhaald. Onderstaande uitleg geeft stapsgewijs aan hoe het betalingstraject verloopt.

Betalingstraject
Je hebt een keuze gemaakt voor een bepaald artikel op de site en je hebt je adres- en bezorggegevens ingevuld. Op je beeldscherm verschijnt het betaalscherm met de verschillende betaalmogelijkheden. Hieruit kies je de gewenste betaalwijze:

Online betalen
Indien je kiest voor een online betaalmethode is bij een succesvolle verwerking je betaling direct bij ons binnen en kunnen wij je order meteen in behandeling nemen. Transacties met creditcard worden secure afgehandeld, voor de afhandeling van deze transacties maken wij gebruik van de internetkassa van Ogone. Je kunt een beveiligde website herkennen aan het slotje onderin je scherm tijdens het betalen. Wij bieden je de volgende online betaalmethodes:

–   iDEAL, online betalen via ABN-Amro, Rabobank, SNS-bank, ING-
bank, ASN, Friesland bank, Triodos bank en Van Lanschot.
–   Creditcard; wij accepteren EuroCard/MasterCard, Visa
–   Apple Pay
–   Paypal
–   een cadeau- of tegoedbon, uitgegeven door Tuyn10.nl

Onze servicepartner Mollie.nl
Alle betalingen via tuyn10.nl lopen via een beveiligde lijn naar de Payment Provider Mollie geleid. Dit houdt in dat je gegevens gecodeerd verstuurd worden (zgn. secure connection). Je herkent een beveiligde verbinding aan het slotje onderin je scherm. Op dat moment word je doorgeschakeld van de website van tuyn10.nl naar het betalingssysteem Mollie. Zodra Mollie je betaling ontvangen heeft, krijgen wij een akkoord binnen en zullen wij je bestelling verwerken.

  • De bezorgtarieven verschillen bij ons per land. Wij leggen hier graag aan u uit wat de bezorgtarieven zijn.

    Nederland:
    Bezorging tot € 149,99 zijn de kosten: €6,95
    Bezorging vanaf € 150,- is gratis!

    Duitsland:
    Bezorging tot €449,99 zijn de kosten: €25,-
    Bezorging vanaf €450,- zijn de kosten: €80,-

    België:
    Bezorging tot € 449,99 zijn de kosten: €25,-
    Bezorging vanaf €450,- zijn de kosten: €80,-

    Waarom berekenen jullie voor Duitsland en België andere bezorgtarieven?
    Dit heeft te maken met levering aan het buitenland. Voor kleinere pakketten kunnen wij gebruik maken van de kleine pakketdienst. Voor grotere pakketten met bedragen boven de €450,- moeten wij over gaan op transport levering.

Showroom

Wij hebben geen showroom, maar zijn een online webshop. U kunt er bij ons vanuit gaan dat alles wat u besteld, kwaliteit is. Wij hebben zelf alle modellen bekeken en uitgeprobeerd.

Gegevens & voorwaarden

Naam onderneming: Tuyn 10

Vestigingsadres: Alteveer 67, 7927PB te Alteveer (dr.) (géén showroom)

Telefoonnummer: 06-15633373

Openingstijden kantoor: ma. t/m. vrij. 09:00u. tot 17:00u.

E-mailadres: info@tyn10.nl

KvK-nummer: 75841525

Btw-identificatienummer: NL001789666B26

Voor onze voornemen, bekijk de algemene voorwaarden

Winkelwagen
De waardering van www.tuyn10.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.2/10 gebaseerd op 5 reviews.